اخبار

خودزنی صهیونیست ها در نوارغزه؛۲ سرباز صهیونیست کشته شدند

رسانه های عبری زبان روز سه شنبه اعلام کردند در اثر خودزنی ارتش اسرائیل در نوارغزه،۲ سرباز ۲۸ و ۳۷ ساله صهیونیست به هلاکت رسیدند.

رسانه های عبری زبان در این باره نوشتند. ۲ سرباز ارتش اسرائیل در شهر غزه و توسط شلیک تانک های خودی به هلاکت رسیدند.

تانک ها به اشتباه به سمت ساختمانی که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در آن حضور داشتند شلیک کردند. بنابر اعلام رسانه های عبری زبان علاوه بر آن ۲ سرباز دیگر از ارتش اسرائیل در این حادثه مجروح شدند.

در آخرین تحولات در نوارغزه،حزب الله لبنان موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی را هدف قرار داد.

در اثر این حمله جاده ها و تقاطع های منتهی به شهرک متولا واقع در شمال سرزمین های اشغالی مسدود شد. افزایش حملات از چند جبهه از جمله از سمت جنوب لبنان باعث سردرگمی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

همچنین علارغم گذشت چند ماه از آغاز تجاوزات هوایی و زمینی به نوارغزه تاکنون ارتش رژیم صهیونیستی هیچ موفقیتی به دست نیاورده است.

به همین دلیل به نظر می رسد خودزنی صهیونیست ها در نوارغزه در طول هفته های گذشته افزایش پیدا کرده باشد.

دو راهی نتانیاهو؛حمله به رفح یا صلح با حماس؟

حال نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درصدد حمله به رفح است. حمله ای که طبق اعلام یسرائیل زیو هیچ دستاوردی ندارد و صرفا جهت حفظ حیات سیاسی وی می باشد.

جهت مطالعه خبر مرتبط کلیک کنید

از طرفی شرکای منطقه ای و فرامنطقه ای اسرائیل از جمله آمریکا با حمله به رفح مخالف هستند. آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در طول روزهای گذشته به برخی کشورهای منطقه سفر کرده است.

بنابر اعلام رسانه های منطقه ای و فرامنطقه ای دلیل سفر بلینکن ایجاد آتش بس بین اسرائیل و نیروهای مقاومت در نوارغزه است.

حال نتانیاهو با دو راهی صلح و قبول شرایط حماس و یا ادامه جنگ و سقوط در چاه رفح روبه رو است. دو راهی که به نظر می رسد نتیجه آن پایان دوران سیاسی نتانیاهو می باشد.

روبیکای اخبار جبهه مقاومت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا