اخبار

بررسی شکست رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر توسط سازمان بازرسی این رژیم

متانیاهو انگلمن طی نامه هایی از نتانیاهو و هالوی برای همکاری جهت بررسی بزرگترین شکست تاریخ رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر درخواست همکاری کرد.

متانیاهو انگلمن از اعضای سازمان بازرسی رژیم صهیونیستی می باشد. وی طی این نامه به شکست این رژیم در ۷ اکتبر اذعان کرد.

انگلمن این شکست را بررسی بزرگترین شکست تاریخ رژیم صهیونیستی دانست. علت اصلی این شکست از نظر وی،عدم هماهنگی دفتر نتانیاهو و کابینه جنگ رژیم صهیونیستی است.

انگلمن در این نامه نوشت. وظیفه سیاسی من به عنوان یک حسابرس این است که یک بررسی جامع از بزرگترین شکست تاریخ اسرائیل انجام دهم. افراد من در حال بررسی ده ها موضوع هستند. ما در حال بررسی عملکرد همه بخش های سیاسی،نظامی و غیرنظامی هستیم.

پس از گذشت حدود ۶ ماه از آغاز جنگ،حق مردم اسرائیل[شهرک نشینان صهیونیست] است که علت و عاملان شکست را بشناسند.

پس از شروع حسابرسی در دو سطح سیاسی و غیرنظامی، در وزارت دفاع و نهادهای مختلف امنیتی،اکنون بررسی های خود را به صورت مرحله‌ای حتی در ارتش اسرائیل آغاز خواهم کرد.

در بین تمام بخش ها تنها ارتش اسرائیل است که همکاری لازم با ما را انجام نمی دهد. مدارکی که ارتش در اختیار ما می گذارد اصلا ربطی به جنگ ندارد.

این موضوع در مورد نخست وزیر و کابینه وی نیز صدق می کند. عدم همکاری بخش های مختلف باعث ایجاد تأخیر در روند کار ما می شود.

در مقابل نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به نامه انگلمن گفت بر خلاف ادعای سازمان بازرسی کابینه و دفتر نخست وزیری کاملا در حال همکاری هستند.

در ۷ اکتبر چه اتفاقی برای اسرائیل افتاد؟

۷ اکتبر روز آغاز عملیات موصوم به طوفان الاقصی توسط نیروهای مقاومت فلسطین در نوارغزه می باشد.

روزی که از آن به تحقیر رژیم صهیونیستی یاد می شود. در این روز تمام نهادهای نظامی و امنیتی دچار غافلگیری بی سابقه ای شدند.

جهت مطالعه خبر مرتبط کلیک کنید

روبیکای اخبار جبهه مقاومت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا