04:32

1403/07/27

اخبار جبهه مقاومت

ترس آمریکا از افزایش ارتباط روسیه و ایران؛اسرائیل کمک های خود به اوکراین را افزایش دهد

به گزارش مجله خبری مقاومت،بلینکن با اشاره به افزایش ارتباط ایران و روسیه اعلام کرد رژیم صهیونیستی باید کمک های خود به اوکراین را افزایش دهد.

جروزالم پست نوشت:بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به سفر دو روزه خود به سرزمین های اشغالی پایان داد.در پایان این سفر بلینکن اعلام کرد باتوجه به افزایش ارتباط روسیه و ایران‌،رژیم صهیونیستی باید کمک های خود به اوکراین را افزایش دهد.

وی افزود:افزایش ارتباط ایران و روسیه و تبادل تسلیحاتی بین آنها،باید مهم ترین دلایل افزایش کمک های رژیم صهیونیستی به اوکراین باشد.

بلینکن ادامه داد:این کمک ها شامل اقتصادی،نظامی و نیروی انسانی می شود.

جبهه مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران

طبق اعلام جروزالم‌پست،برای اولین بار است که یک مقام آمریکایی از موضع رژیم صهیونیستی در قبال جنگ اوکراین انتقاد می کند.

جروزالم پست در ادامه می نویسد:رژیم صهیونیستی در کمک به اوکراین از کشورهای اروپایی عقب مانده است.رژیم صهیونیستی فقط به اوکراین کمک های بشر دوستانه می کند.

از طرفی اوکراین،رژیم صهیونیستی را جهت ارسال تجهیزات مقابله با پهپاد و سیستم های هشدار زودهنگام تحت فشار قرار می دهد.رژیم صهیونیستی اما از ترس مقابله به مثل روسیه از این کار خودداری می کند.

با این حال مجله خبری مقاومت در خبری،از کمک های پنهان رژیم صهیونیستی به اوکراین خبر داد.

بلینکن نیز در سفر خود بر هدف قرار دادن مواضع ایران در سوریه و عراق تأکید کرد.وی همچنین افزایش کمک های رژیم صهیونیستی به اوکراین و در عین حال حفظ روابط با روسیه را خواستار شد.

بلینکن در این سفر همچنین تقویت اقدامات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران را خواستار شد.وی جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای و نفوذ منطقه ای ایران را مباحث مشترک بین دو طرف عنوان کرد.

حال با افزایش ارتباط ایران و روسیه عزم دو طرف جهت مقابله با اقدامات ایران چند برابر شد.بلینکن در این سفر تعهد آمریکا به امنیت رژیم صهیونیستی را تکرار کرد.

وی همچنین تبادل تجهیزات نظامی بین ایران و روسیه را نگرانی واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی نیز در مقابل از مواضع بلینکن جهت حفظ منافع رژیم صهیونیستی در منطقه تشکر کردند.وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در همین رابطه گفت:سفر شما به سرزمین های اشغالی در زمان حساسی انجام شد.

وی افزود:این سفر همچنین پیام روشنی را به رقبای ما در منطقه ارسال کرد.پیام این سفر اتحاد آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر ایران است.

حل بحران های داخلی،دلیل اصلی سفر بلینکن به فلسطین اشغالی

با این حال رسانه های عبری زبان پیش از این اعلام کردند که دلیل اصلی سفر بلینکن به فلسطین اشغالی،حل بحران های داخلی رژیم صهیونیستی است.بحران هایی که با افزایش تنش میان نیروهای رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت فلسطین بیشتر شده است.

این رسانه ها افزودند که بلینکن در وهله اول باید ارتباط امنیتی تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی را بازگرداند.چالش دیگر بلینکن نیز کابینه افراطی نتانیاهو است.

کابینه ای که با تصمیمات تندروی خود باعث بسیاری از مشکلات داخلی رژیم صهیونیستی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جبهه مقاومت