16:46

1403/07/26

اخبار جبهه مقاومت

کانال اخبار جبهه مقاومت

اخبار جبهه مقاومت

بسم الله الرحمن الرحیم

مجموعه خبری اخبار جبهه مقاومت تحت مدیریت بیش از 50 فعال حوزه مقاومت در حال رصد شبانه روزی اخبار سیاسی و نظامی جهان اسلام و گروه های مقاومت اسلامی در کنار مهمترین اخبار جامعه جهانی است.

کانال اخبار جبهه مقاومت

مجموعه اخبار جبهه مقاومت توسط تعدادی از دوستداران مقاومت اداره میشود.
این مجموعه هیچ وابستگی یا تعلق خاطری به حزب، گروه یا ارگان خاص ندارد.
تمام فعالیت ها در این مجموعه به صورت جهادی و جهت اعتلای فرهنگ مقاومت و حمایت از مستضعفین عالم خواهد بود.

جبهه مقاومت در ایتا

جبهه مقاومت در ایتا

عضو
0
جبهه مقاومت در روبیکا

جبهه مقاومت در روبیکا

عضو
0
جبهه مقاومت در تلگرام

جبهه مقاومت در تلگرام

عضو
0

خطوط قرمز ما

  1. مجموعه اخبار جبهه مقاومت همواره به خطوط قرمز خود احترام میگذارد و با رعایت اخلاق رسانه ای از انتشار اخبار کانالهای فارسی زبان بدون ذکر منبع خودداری مینماید.
  2. ترویج فرهنگ مقاومت، مهدویت و جهاد از اهداف اولیه تاسیس مجموعه است و رعایت اخلاق رسانه ای و( عدم فعالیت سیاسی در حوزه داخلی) از خطوط قرمز
  3. ما در زمان های حساس از جو سازی و انتشار فیک نیوز به شدت خود داری نموده و صرفا به ترجمه لحظه ای اخبار دست اول، از منابع معتبر و مستند با حساسیت خاص میپردازیم.
  4. از تفرقه بیزاریم و معتقدیم جز با وحدت و همدلی نمیتوان مقابل استکبار جهانی ایستاد، از طرفی به هیچ حزب و ارگانی متصل نیستیم و همواره از افکار رادیکالی منتقد ستیزانه و خطرناک تبری میجوییم.
  5. فرایند تهیه، ترجمه و ویراستاری اخبار با نظارت مدیر مسئول و سردبیر منتخب مجموعه صورت میگیرد.
  6. هرگونه بهره برداری مالی از تولیدات رسانه ای مجموعه اخبار جبهه مقاومت بدون مشارکت دهی مجموعه شرعا و قانونا مجاز نمیباشد.

مسئولیت حقوقی، مدیریت مالی و نظارت بر حسن اجرای اساسنامه مجموعه “اخبار جبهه مقاومت” تا اطلاع ثانویه با تصمیم گروهی مدیران بر عهده “سجاد شعبانپور” صاحب امتیاز فعلی مجموعه است.

نظرات مخاطبین اخبار جبهه مقاومت

کاربران
سیدعبدالرسول سجادی کاربر

سلام علیکم بنده خسته نباشید وخداقوت میگم در بین اینهمه کانال ، کانال شما را انتخاب ولحظه لحظه دائما پیگیر اخبار دقیق و صحیح ودر لحظه شما هستم احسنت اجرتان با شهدای مقاومت اسلامی ان شاالله خداوند توفیقتان بدهد زبانی برای تشکر وقدردانی ندارم یاعلی

کاربران
حمیدرضا مرادی کاربر

سلام به دست اندرکاران کانال اخبار جبهه مقاومت خسته نباشید جمیعا و خدا قوت کانال تون عالیه اخبار لحظه به لحظه دلاوران غزه بر علیه رژیم صهیونیستی غاصب رو همیشه دنبال میکنم کلیپ هایی که از ضربات مقاومت به مزدوران اشغالگر میذارید واقعا دیدنی و غرور انگیز است انشالله اجرتان با خداوند به امید پیروزی رزمندگان غزه و کل جبهه مقاومت بر علیه رژیم پلید،کودک کش و اشغالگر

کاربران
علی کاربر

کانال “اخبار جبهه مقاومت” یکی از بهترین و بروزترین کانال هایی هست که در کل پیام رسان ها دیدم. میشه گفت عضویت در کانال شما یکطرفه هست. هرکی عضو کانال بشه دیگه ترکتون نمیکنه عین کانال های جبهه 🙂 خسته نباشید🙏❤

در تلاش برای تاسیس تحریریه و ویراستاری، ایجاد تیم انتقال و تیم تولید محتوا هستیم، لذا از تمام مقاومت دوستان دعوت به همکاری در حوزه فعالیت های جهادی یا حمایت های مالی میکنیم.

سجاد شعبانپور

همراه با ما باشید

حمایت های مالی

محوریت فعالیت مجموعه در راستای حمایت از مظلومان عالم در مسیر اعتقاد به اصول اعتقادی اسلامی و ارزش‌های والای انسانی در تقابل با استکبار جهانی است.
شما می‌توانید با حمایت‌های مالی خود از خبرگزاری جبهه مقاومت، در تقویت این حرکت و رساندن صدای مظلومان به گوش جهانیان شریک شوید و ما را در ادامه این مسیر یاری دهید.

همکاری با ما

در تلاش برای تأسیس تحریریه و ویراستاری، ایجاد تیم انتقال و تیم تولید محتوا هستیم، لذا از تمام مقاومت‌دوستان دعوت به همکاری در حوزه فعالیت‌های جهادی می‌کنیم.

اگر شما نیز به اصول و آرمان‌های مقاومت پایبند هستید و تمایل به همکاری در فعالیت‌های رسانه‌ای و جهادی دارید، ما از شما دعوت می‌کنیم به تیم ما بپیوندید. با همکاری در بخش‌های تحریریه، تولید محتوا، ویراستاری و انتقال خبر، می‌توانید سهمی در رساندن پیام حق و حمایت از مظلومان داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر و پیوستن به تیم ما، فرم زیر را پر کنید.

مجموعه اخبار جبهه مقاومت  از زمان شهادت سردار سلیمانی آغاز به فعالیت نموده و تا به امروز آرشیو محتوایی تقریبا بی مثالی به خصوص در کانال تلگرام مجموعه ایجاد شده، البته طی مرور زمان و با اضافه شدن افراد به تیم مدیریت صفحات توییتر و ویراستی و کانال های ایتا، روبیکا و حتی بله نیز برای مجموعه فعال شده اند.

اخبار جبهه مقاومت